Dags för en ny uppdatering, ellerhur?

Nu var det ett tag sedan sist, men dom ni säkert förstår så har det funnits sina orsaker. Men tänkte stolpa upp lite av det som hänt under dessa veckor:

-Jag har pratat med psykolog om hur jag mår, har nämligen inte alls mått bra. Men detta har jag skrivit om lite tidigare.
-Jag har börjat äta antidepressiva läkemedel då jag har hamnat i den konstaterad depression.
-Jag har sagt upp min studentlägenhet och flyttat hem till mina föräldrar igen. Det gick bara inte att bo i den staden efter allt som hänt och hur jag mått.
-Jag har blivit utredd för en cysta på ena äggledaren men är nu friskförklarad på den fronten.
-Jag har från att ha gått upp nått kg (till 114,5) börjat gå ner igen, vilket är underbart.
-Jag har börjat träffat en kille (Kalla honom: A) vid ett par tillfällen. Vi har faktiskt hunnit vara iväg på 3st dejter hittills.
-Jag har snart gått klart hela termin 1 i skolan, ska bara skriva en tenta nu i veckan sen är jag klar.

(null)
Bjuder på en lite sommarbild, då jag åt en glass här om dagen. Barebell (utan tillsatt socker)


Kommentarer:

1 Anonym:

Härligt!! Sommar å livet rätar upp sig å du går framåt!! Jag är så glad för din skull!! Kämpa på å var så stark som precis bara du kan, å ta hjälp å stöd när du behöver det!! Du är såå bra!!! Kram!

Svar: Tack så mycket, kul att du kan känna glädje för min skull. Hoppas på att detta kan leda någonstans och vara en pusselbit till att jag mår bättre 😊
Jessika Jess

Kommentera här: