Ny vecka, nytt delmål avklarat


Idag är en speciell dag på många sätt, det är en dag som jag inte kommer att glömma av flera olika anledningar.

För det första är det min första skoldag på 3,5 år då jag börjar på högskola/universitetet idag.
Idag ska jag träffa nya människor som jag aldrig mött förut och som inte vet någonting om min bakgrund eller vad jag har gjort.
Nu är det första intrycket igen och trotts lite nervositet känns det faktiskt bra då jag redan nu har blivit lite mer bekväm med mig själv.

Det andra som gör att denna dag känns så speciell är att jag tog en vikt imorse som visade: 120.7kg
Tänk, jag har sedan 1/6-17 gått ned -50,7kg! Det är väl ändå rätt bra jobbat?
(null)

Nästa delmål är att komma ned under 117kg för då gör jag ned på fetma grad:1. För att komma dit behöver jag gå ner ytterligare: 3.8kg

Kommentera här: