En dag i bilder

Som utlovat skulle jag ta bilder på vad jag äter en vanlig dag, dock så körde det ihop sig igår när jag skulle skrivs iordning detta. 
Men bättre en dag senare än aldrig.
Detta är ju ungefärliga tider och skrivet om en dag då jag var ledig och då är det lättare att hålla mat/mellanmåls tider 😊

Ca 8.00
Det brukar bli antingen 2 hårda mackor med pålägg
(null)

Ca 10.30
Någon typ av Propud eller kvarg
(null)

Ca 12.00
Lagad mat, alternativt matlåda från frysen. Här blev det sovlaki med klyftpotatis (från frysen)
(null)

Ca 14.30
Om jag tog en propud på förmiddagen blir det en kvarg nu
(null)

Ca 17.30
Lagad mat, just denna gång blev det biffstroganoff med ris
(null)

Ca 20-21
På kvällen brukar jag antingen ta 1-2 hårda smörgåsar eller något färdigt mellanmål. Denna gången blev det nått färdigt 
(null)


Sen tillkommer ju så klart dricka mellan måltiderna. Men då jag tyckte att det skulle bli för mycket bilder så skippade jag det

Kommentera här: