Sista dagen...

Då var sista dagen på flytet här, sista dagen innan operationen.
Väskan är så gott som färdigpackad, det enda som ska läggas i nu är laddare och hörlurar men det kommer jag använda under dagen nu också så de är ingen ide att packa ned än.
 
Eftersom att det kommer att bli en sån tidig morgon imorgon så tog jag slutvikten innan op idag. 
Med en högsta vikt på 170.1kg stod vågen idag på 145.7kg vilket betyder en minskning på -24.4kg!!!
Utav dessa var -2.3kg resultatet av denna vecka.
Nästan 25 kg, det är väl jättebra!
 
Jag har ju även utlovat att jag skulle ta lite nya mått.
Såg när jag kollade på bloggen att jag inte tagit mått sedan den 23/1-17 men dessa länkar jag till HÄR
Sedan det datumet gick jag ju dessutom upp lite i vikt så det kan ju skillja lite jämfört med verkligheten.
Men huvudsaken är ändå att jag blir mindre i slutändan tycker jag.
 
Ursäkta för att den översta bilden i montaget är rätt suddig men det framgår ju ändå vad poängen med den är.
 
 
Detta är nog inte mitt sista inlägg för dagen, särskillt inte på instagram.
 

Kommentera här: