Invägning sista veckan

Då var den 8e och sista veckan utav flytet här.

Det känns så skönt nu får jag ju tänka att det är sista måndagen på flytet, imorgon är den sista tisdagen på flytet och så vidare.
Men med denna dag är det bara 7 flytdagar kvar!

Men eftersom att det är just måndag idag är det ju då även dax för invägning.
Och idag stannade vågen på: 148.0kg vilket betyder en viktnedgång på -1.8kg denna vecka och -22.1kg totalt.
Vilken boost det ändå är att se att det fortfarande minskar varje vecka

Sen tänkte jag faktiskt ta nästa invägning på söndag morgon istället och då även ta lite nya mått för några centimeter bör ju ha gått förlorade tycker jag!
Kan ju vara kul och se vilket resultat 8 veckors flyt har gjort.

Sen på måndag morgon ska jag ju ge mig iväg mot sjukhuset, tänk om precis en vecka sitter jag nog lite nervös på operationsförberedelsen.

Kommentarer:

1 Emelie :

Wow vilket jobb du gjort! 😀 Kul vi får peppa varann efter op på måndag, försten upp på benen typ 😂

Svar: Tack så mycket!
Så spännande resa vi gör båda två, längtar tills på måndag 😊
Jessika Jess

Kommentera här: