Ursäkter och invägning

Jag hade tänkt att sitta och skriva ursäkter om varför jag inte hade uppdaterat både blogg och instagram nu under ett tag.

Men har egentligen ingen direkt ursäkt, jag har glömt bort helt enkelt.

Veckan som har varit har i alla fall bestått av att jag försökt bli av med febern jag fick tidigare och den försvann sen på torsdagen men blev hemma från jobbet hela föregående vecka.
Nu är jag i alla fall back on track och tillbaka på jobbet. Idag står det ett kvällspass på agendan.
Mellan febertopparna har jag även rensat och packat ned större delen av min lägenhet då det snart är dax för försäljning samt flytt till en ny stad.
Fotografen var hos mig i fredags så bilderna borde vara ute på hemnet snart samt i de lokala tidningarna.
Spännande resa det här ska bli.

Eftersom att det är måndag tog jag ju även en vikt på morgonen.
Denna veckas resultat var -2.1kg och jag kan inte vara annat än nöjd.
Detta med tanke på att jag inte varit ute och rört på mig alls med tanke på febern jag har haft.
Så nu är det -32.6kg totalt sen i juni.
Tänk över 30kg minus på ca 3 mån det är ju typ -10kg i månaden! 😱

Nu ska jag i alla fall gå ta och byta om till arbetskläder och gå upp på avdelningen.
Sen ska jag hem igen och fortsätta packa!

Kommentera här: