Gekås/Ullared

Igår kom jag hem från Ullared.

Jag hade aldrig varit där förut så det var första gången.
Först tog vi en ”mindre” sväng på typ 3 timmar, sen åt vi lunch och sen blev det en ny sväng på 4-5 timmar till.
Men så ont jag hade i fötterna när jag satte mig på bussen för att åka hem igen...

Men hittade många fynd och nu är dessutom alla julklapparna inhandlade och de har dessutom hunnit bli inslagna.
Nu är det endast julklappsrimmet kvar!

Det var däremot mest var grejer till andra (julklappar) men en påse blev det totalt till mig, jämfört med 4 påsar presenter.
Men köpet jag var mest nöjd med var nog vinterjackan.
Den jackan jag hade förra året har nämligen redan blivit för stor, men det är jag bara glad för.

Lite svårt var det att hinna få i sig alla mellanmål, men framförallt drickan.
Så det har jag tänkt på lite extra nu när jag km hem igen.

Kommentera här: