Första dagen efter sjukskrivningen

Idag var första dagen efter min sjukskrivning. 

Dock blev det ingen lång dag då jag gick hem redan innan lunch.

Mådde dåligt redan inatt då jag låg och frös men samtidigt svettades. Jag hade feber helt enkelt.
På morgonen hade jag 38 grader och när jag skulle försöka få i mig lite frukost så gick det knappt. 
När jag inte mådde bra var det svårt att komma på nått jag skulle kunna tänka mig att äta. Men tillslut blev det lite osötad blåbärssoppa.
Bestämde mig trotts detta att åka in till jobbet då jag tyckte att det kändes larvigt att börja första dagen efter sjukskrivningen med en sjukdag.
Jag klarade mig på jobbet fram till 11-tiden sen gav jag upp och åkte hem.
Fick i mig en mini lunch men sen somnande jag på soffan nån timme.

Jag är i alla fall ledig imorgon så det är skönt, sen jobbar jag på torsdag igen.
Så jag hoppas att jag är piggare tills dess

Kommentera här: