En vecka med mindre resultat

Eftersom att det är måndag har jag nu på morgonen tagit en ny vikt.
Denna vecka var det inte ett lika stort resultat som det har varit tidigare.
-0,2 denna vecka 
(null)

Började först fundera på vad det kan bero på, då jag har rört på mig bra denna vecka. Bara under helgen som va så gick jag totalt över 2 mil bara genom att jobba.

Men sen släppte jag de funderingarna med tanke på att jag har tappat så mycket hittills så då är det inte konstigt att att det blir någon "sämre" vecka emellanåt.

Men så länge det är minus på vågen så går det ju åt rätt håll och då är jag nöjd!

Kommentarer:

1 Anonym:

Läste på en annan blogg att det kan hända när man börjar äta mer normalkost. Att det tar en stund för kroppen att stabilisera sig och fortsätter att gå ner!

Svar: Jo jag vet att det inte kommer att rasa varje vecka, och det sa sköterskan jag träffade på 6-veckors kontrollen också.
Jag har gått ner så mycket hittills, så jag skulle inte vara förvånad om det stod still ett längre tag för att kroppen ska hinna återhämta sig
Jessika Jess

Kommentera här: