En miss från mitt håll

Jag har haft svårt och sova inatt då jag har varit vaken sedan kvart över ett och fortfarande inte somnat om.

Satt då och läste igenom min journal och insåg att en sak har gått instagram och bloggen förbi.

Jag hade ju tidigare tagit en vikt hos dietisten då var den högre än när jag fick remissen.
Tog även en vikt när jag var på besöket hos kirurgen och fick godkännande i juni och då var den ytterligare lite högre.
Denna vikt står som startvikt på flera ställen i journalen och det är ju också den kirurgen hade framför sig när jag fick ok-stämpeln.
Så nu har jag ändrat startvikten i min app där jag har koll på vikten.

Det är inte tokstor skillnad mellan de olika men då stämmer den i alla fall överens med verkligheten var gäller den totala viktnedgången.

Här är bilder från både journalen samt ändringen i appen

Kommentera här: