Dålig uppdatering

Jag är ledsen för att det har varit extremt dålig uppdatering på både bloggen och på instagram under den veckan som har varit.

Men det är så att jag är i full färd med att packa ner i stort sett hela min lägenhet så att den kan komma ut till försäljning och ha visningar.
Kommer ju att flytta med tanke på att jag ska börja plugga i januari i en annan stad.

Men för att uppdatera lite om viktresan också så nådde jag ett nytt mål vid dagens invägning. När vågen idag visade -0.9kg så hände två saker. För det första så hälsade jag ett nytt 10-tal välkommet (139.6) och i och med detta så har jag även passerat -30kg (-30.5). Det känns riktigt bra!

Imorgon ska jag börja jobba igen då sjukskrivningens sista dag är idag.
Jag fick ”bara” 3 veckors sjukskrivning för operationen så nu ska vardagen komma igång igen.
Så då blir det att varva jobb och packning och sen ett par mellanmål där emellan.

Ha en riktigt bra måndag!

Kommentera här: