Återbesök på kirurgen

Idag hade jag mitt första återbesök efter operationen.

Fick då träffa en sjuksköterska från kirurgmottagningen.
Det hon främst ville veta var resultatet på vågen och om jag hade haft några problem med smärta från magen och om jag får i mig ordentligt. För att på dessa sett se om jag drabbats av några tidiga komplikationer.

Jag tycker att jag får i mig tillräckligt och det tyckte som tur va hon också så då skulle jag bara fortsätta som tidigare.
Sen har jag ju inga särskillda problem med nån smärta från magen så det är inte heller nått jag kan klaga på så det är ju bra.
Och resultatet på vågen när jag var där var ungefär som när jag tog morgonvikten igår. Så det var ju inga konstigheter.

Hela besöket tog väl egentligen inte längre än en kvart men det var väl bara det som behövdes helt enkelt.

Under nästa återbesök kommer jag att få träffa en dietist så då lär det ju bli mer snack om mat och så. Det besöket skulle ske ca 3 månader efter op så då är det väl drygt 2 månader kvar tills dess.
Men kom jag på några funderingar var det ju bara att höra av mig innan dess också.

Kommentera här: