Första träningspasset


Jag är just nu iväg på semester vilket jag har nu denna höstlovsvecka.
Jätteskönt med lite ledighet faktiskt.

Är just nu uppe i fjällen och igår var jag iväg på första träningspasset sedan op.
Jag har ju varit ute och tagit promenader tidigare men inte tränat, men igår satte jag min fot på gymmet de har här nere i byn tillsammans med en kompis som också är här uppe (som dessutom är ett träningsfreak).

Hon visade rätt många övningar och framförallt många saker man skulle kunna göra hemma sen med några enkla redskap.
Jag har ju redan mina kettlebells men nu tänkte jag även inhandla lite träningsband, och då har jag utrustning en bra och varierad träning jag kan göra hemma sen.

Så här såg min dag ut via min "Hälsa" app på min telefon, och detta är då det min Apple Watch har registrerat under dagen:
(null)

Hur som helst, idag har jag i alla fall fått riktig träningsvärk, framförallt armarna och rumpan. Men träningsvärk är väl ändå rätt typ av smärta, ellerhur?




Kommentera här: