Ett besök på vårdcentralen

Jag fick hem en ny kallelse nu i veckan om att det är dax för min 3 månaders kontroll då jag kommer att få träffa både läkare och dietist.
Inför detta skulle jag även ta en del blodprover och även kolla en längd och vikt. 
Så nu är det gjort, jag var fortfarande 1.83 och vikten visade idag 130.8, och utöver detta blev jag även 9st rör med blod fattigare.

Eftersom att blodproverna skulle vara fastande kunde jag inte äta frukost på morgonen så då hade jag med en proteinmilkshake som jag tog i bilen påvägen hem
(null)

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej. Jag har läst hela din blogg nu på morgonen och måste få tacka för all bra info du delar med dig av. Tack 😊
Jag skall göra en DS om en månad, äntligen, har då fått väntat i 2.5 år!
Det är så skönt att få känna igen sig i din blogg. Ha det gott !

Svar: Kul att du hittade till min blogg.
Hoppas att min info har kunnat hjälpa dig!
Vad spännande för dig, och skönt att väntan snart är över.
Stort lycka till och kommentera gärna igen om hur allt går sen 😊
Jessika Jess

Kommentera här: