Jag har fått OP tid!

Nu var det ett tag sedan jag skrev men det är nog för att det inte har hänt så mycket.
Men nu har det hänt lite nytt, som rubriken lyder så har jag nu fått tid för både inskrivning och operationstid nu. Det känns så skönt att jag nu vet när det blir!
Så idag kom hem ett stort kuvert från sjukhuset med massor av information om allt ifrån parkeringsplatser, remisser för EKG och blodprover, information som är bra att veta, en mindre hälsoenkät

Så nu ser planen ut så här!
Flytstart: 17/7
Inskrivning: 17/8
Operation: 28/8

Under flytperioden ska jag gå ner från mina 170.1kg till 155kg, vilket är ca 15 kg på 6 veckor. Jag har fått höra av anhöriga runt omkring mig att de tror att det borde räcka med 5 veckor. Men det spelar faktiskt ingen roll, jag tänker följa de råden som sjukhuset har givit mig då de är det som vet bäst. Plus att jag vill ju inte börja med att fuska och vänta en vecka och sen leva med en stress att jag inte går ned tillräckligt. Nej, så 6 veckor blir det.

Så nu när jag har mindre än en månad kvar til mitt flyt börjar så kommer jag bli lite duktigare på att uppdatera både bloggen och min instagram (Viktigabloggen).
 
Så tänk, om 2 månader och 1 dag så är förhoppningsvis operationen och allt klart och jag kan påbörja mitt nya liv tillsammans med min mini-mage .

Kommentera här: