Min nya leksak!

Eftersom att jag redan köpt hem allt pulver och så för hela flytperioden betyder ju det att jag inte kommer ha några matkostnader att lägga ut för nu innan op.

Därför valde jag att lägga mina ''matpengar'' på någon rolig motivation istället. Så då blev det något jag har velat ha väldigt länge, nämligen en Apple Watch! 

Så denna ser jag både som en motivation men framförallt för att mäta prestation. Den kan kolla puls, aktivitet, sömn och mycket mer.

Plus att man får ju notiser, prata i telefon, skicka meddelanden så det är ju som en telefon på handleden 😊

Så en rosé/guld med 38mm skärm blev det!

Det som gör att det är lite extra kul med den är att den är vattentät upp till 50m vilket betyder att jag kan simma med den så den kan ju vara med överallt!

Haha, förutom på jobbet. Men gick på semester idag och kommer snart vara sjukskriven pga operationen och sen har jag ju planer på att börja studera. Så det känns bra i alla fall!

Såg att det blev ganska många utropstecken i detta inlägg, men det är nog eftersom att jag är rätt glad!

Kommentera här: