Första dagen avklarad, 41 dagar to go

Jag skulle väl ändå säga att gårdagen gick ganska bra. Shakerna var inte goda och av flera fick jag kväljningar på slutet men de gick i.


Men jag har bestämt mig att detta ska gå, det är bara att bita ihop.
Jag vet ju av vilken anledning jag gör detta! 
Det är ju för att min operation ska bli säkrare att genomföra, för att levern ska bli mindre så att allt blir lättare att komma åt.

Sen vet inte vad som tog åt mig igår. Jag gick flera gånger och ställde mig på vågen som att en dag av uppoffring skulle gett resultat.
Men ska verkligen försöka hålla mig till att ta en vikt en gång i veckan (måndagar) eftersom att jag tror att jag kommer bli tokig annars.
Det är ju ändå inte så att kirurgen bryr sig om vad som visas första, andra eller tredje veckan. Det är när mina 6 veckor är slut som de vill kunna se resultatet.

Kommentarer:

1 Anonym:

Spännande att läsa din blogg! Jag har op gastric sleeve i februari så är mkt inne och läser bloggar!! Tufft med 6 veckor flyt men det fixar man! Jag flöt 4 v, det gick lättare än någonsin då man nu har ett mål. Kommer följa din resa. Stort lycka till!!
Kram Sarah

Svar: Hej Sarah!Vad kul att du har hittat min blogg tycker jag.
Jo det känns ganska tufft med 6 veckor, men är samtidigt så motiverad och jag har ju ett tydligt mål, operationen!
Kul att du vill följa min resa och tack!
/Jess
Jessika Jess

Kommentera här: