Dagens frestelse

Var till bageriet och "fikade" med en vän till mig idag. 


Dock kände jag inte att det var en så nära vän att jag ville berätta att jag gick på flyt och skulle göra en operation. 
Så för min del blev det bara en flaska Cola Zero medans hon både en matbit och fikabröd på det.
När hon frågade varför jag inte skulle ha något sa jag att jag precis ätit (men inte vad) och att jag inte var sugen på mer än en dricka.
Hon köpte den förklaringen och vi hade trevligt när vi satt och pratade 😊

Detta var nog den första gången under mitt flyt jag kände att det var lite jobbigt. Såg så många goda saker på bageriet.
Tänkte inte så mycket på tårtbitarna, bullarna eller wienerbröden eftersom att det är inget jag känner mig sugen på alls faktiskt.
Men mackorna, de såg sååå goda ut. Haha!!

Nu sitter jag i alla fall hemma med en vaniljpudding framför mig, trevlig kväll på er!

Kommentera här: