Åh nej! Missat inlägg!

Här kände jag mig duktig som la ut veckans vikt direkt när den var tagen, men gjorde tydligen bara det på instagram *suck*.
Det ska inte återupprepas...
 
Tog ju veckans vikt igår (lördag) eftersom att jag sen skulle åka iväg på semester.
Men för er som inte redan sett det på insta så visade veckans vikt: 160.0kg vilket betyder -1,5kg sen förra invägningen.
Så vid denna invägningen tappade jag vikten utav denna
 
Denna vecka blev ju bara 5 dagar eftersom att jag tog vikten på lördagen istället för måndagen (imorgon).
Men då jag är iväg på semester i fjällen just nu så har jag inte tillgång till en våg.
Så för att vikt-dagarna ska hamna i fas på måndagar igen blir nästa vikt blir på måndagen den 7e augusti igen.
 
När jag skrev det lät den 7e augusti jättelångt bort men det är ju bara 1 vecka och en dag kvar tills dess.
Tycker att tiden flyger fram rätt bra just nu, men just nu tycker jag att det är bra då jag har nått som jag längtar efter i august!. Nu är det mindre än 1 månad kvar till OP!

Kommentera här: