1 vecka kvar till flytstart

Nu är det precis en vecka kvar till flytstart, nästa måndag är det dax.
Jag känner mig ordentligt förberedd, har handlat hem allt till flytet.
Det är en hel del ellerhur?
 
Igår satt jag även och sorterade upp det så att jag har allt dagsvis.
En påse med allt som behövs för en dag.
Detta för att jag det dels skulle bli lite variation men framförallt för att jag skulle se att jag hade tillräckligt så att det täcker behövet av kalorier /dag.
Enligt mina papper ska jag ha mellan 1250-1300 kcal per dag i form av dessa shaker, puddningar osv

Här är de flesta av mina dagspåsar uppsorterade, i alla fall 35 av 42 dagar...
 
Det fattades dock 2 kartonger för att mitt 6-veckors flyt skulle vara komplett men har beställt det via apotea och det kommer imorgon så då kan jag göra klart även den sista vecka

På måndag ska jag kolla hur mycket jag väger för att se hur det går vecka för vecka under flytet sen. Vet nämligen att jag gått ner nått kilo på egen maskin under sommaren här nu

Kommentera här: