Gott nytt år!

Detta har varit ett extremt blandat år. Det har inneburit stor sorg då jag fick ta avsked av min älskade mormor.
Men det har samtidigt varit året då jag tog beslutet om att göra allt för att börja ta hand om mig själv genom att genomgå hela utredningen för att få min operation som till slut blev av i september.
Sen kom jag ju även in på högskola som jag börjar nu i januari vilket jag har drömt om sedan innan gymnasiet men då jag ville ha lite erfarenhet av vården först ville jag vänta.

Eftersom att det är nyår och allt så tog jag lite bilder på kvällens mat.
Till förrätt blev det små äpple- och skinkpajer
Till varmrätt blev det hasselbackspotatis och oxfilé
Och till efterrätt blev det ostkaka med jordgubbar
(null)

Mina förhoppningar på 2018 är att jag ska fortsätta min vikresa mot ett hälsosammare jag.
Och mitt nyårslöfte blir nog faktiskt att jag ska bli bättre på att uppdatera bloggen även om jag har inaktiverat min instagram.

Kommentarer:

1 Anonym:

Gott nytt åååååår!!!

Svar: Detsamma! :)
Jessika Jess

Kommentera här: