Lite shopping

Jag lovade ju att jag skulle ta lite bilder och lägga ut på vad jag handlat för heminredning när jag var iväg på semester Så här kommer lite smått och gott:
 
En fin ljushållare eller vad man ska kalla det, med ett bra budksap.
Denna är nu placerad på min byrå i hallen och kostade 169:- 
 
En hållare till fjärrkontrollerna så att man ekelt kan ta med alla kontroller runt om i lägenheten om det skulle vara så. Just nu står den på vardagsrumsbordet och kostade 99:-
 
Kylskåpsmagneter med bra/roliga budskap. Så dessa är givetvis placerade i köket och kostade 10:-/st
 
Och sen blev det även dessa små skyltar/tavlor. Dessa hänger i badrummet och jag har för mig att de kostade typ 29:-/st
 
I övrigt skulle jag nog säga att min lägenhet ganska stilren.
Vet inte om ni lärde känna mig bättre tack vare detta, men det är i alla fall den här stilen jag tycker om 

Kommentera här: