Invägning efter v.3

Nu har jag klarat halva flytperioden och det känns så bra!
Jag har då även tagit en ny vikt eftersom att det är måndag igen och vet ni vad.
Jag är under 160kg!
 
Idag visade vågen: 156,3kg vilket betyder -3.7 denna vecka och -13.8 totalt!
Jag är faktiskt rätt stolt. Då jag förhoppningsvis snart är nere på målvikten inför operation på 155kg, och jag teoretiskt väga mindre än så är det enbart en bonus. 
Nu är det endast 10 dagar kvar till inskrivningen den 17e augusti
Och det är bara 21 dagar kvar till operationen den 28e augusti.
Om exakt 3 veckor opereras jag!

Nu sitter jag med en hallonshake till frukost som faktiskt är rätt god!
Sen ska jag städa lite här hemma då jag får besök idag, det blir trevligt

Kommentarer:

1 Lars Gustafsson:

Bra jobbat. Jag vet hur dj---a svårt det är att minska i vikt.
Vad är det för operation du ska göra
Lars 150 kg

Svar: Tack! Kul att du har hittat hit! 😊
Jo helt enkelt är det inte. Och framförallt inte att hålla den vikten om man gått ned.
Jag sökte för att göra en Gastric Bypass, men väl hos kirurgen tyckte han att jag skulle göra en Duodenal Switch istället så en sån blir det.
Jätteglad att jag ska få den här möjligheten.
Jessika Jess

Kommentera här: