14 extra påsar

Eftersom att operationen blivit framflyttad 2 veckor så behövdes det ju grejer för att jag ska kunna flyta vidare.

Så har beställt hem mer både från Modifast hemsida samt matsmart där de också hade lite olika sorter.
Men jag har i alla fall påbörjat en sortering så att smakerna blir utspridda på dessa 2 extraveckor genom att lägga det i dagspåsar vilket jag gjorde innan jag startade också.
Fast skillnaden är nu att jag har testat många olika smaker och vet vilka jag tycker om och inte redan innan. Så nu beställde jag hem flera av mina favoriter.

Matsmart paketet kommer i eftermiddag så det ska jag hämta ut och där finns det mer pulver och även färdiga drycker.
Så ikväll kan jag göra klart dessa och ställa in dem i kylen så att de står kallt.
De blir så mycket godare om man har pulvret och vattnet stå kallt i kylen.

Jag har i alla fall hittat tillbaka till krafterna jag helt tappade när jag fick operationen framflyttad.
Nu är jag back on track!

Kommentera här: