Livet har kört ihop sig

Igår morse fick jag en käftsmäll efter ett samtal från min hyresvärd.
När jag hade varit borta över helgen har jag haft inbrott i min lägenhet.
De har lenast allt av värde allt ifrån mat till systemkamera och dator.

Jag har så mycket att fixa med just nu,  och jag känner mig så tom och kränkt.
Tänk att någon sitter och kan kolla mina bilder, att någon kan ha på sig mitt konfirmationshalsband, att någon använder min dator/kamera, att någon använder min parfym, att någon sitter och äter mina proteinmellanmål.
Fy fan säger jag bara!

Kommentarer:

1 Anonym:

Åhh fy, stackars dig... förstår att det känns jävligt just nu... men jag hoppas det reder upp sig!!!

Svar: Ja, det känns verkligen så jäkla jobbigt just nu. Så overkligt, så kränkande, så tomt
Jessika Jess

2 Anonym:

Styrkekramar till dig!!!

Svar: Tack!
Jessika Jess

Kommentera här: