Ett avbrott

(null)

Jag har tillfälligt inaktiverat min instagram då jag hade börjat få följare och gilla markeringar från folk jag känner. Exempelvis grannar, f.d kollegor osv så kände jag att jag inte kunde vara helt ärlig med vad jag skriver och lägger ut längre.

Visst, jag ljuger inte om någon frågar hur jag lyckats gå ner i vikt så bra.
Och jag har även berättat för vissa hur mycket jag har gått ner också.
Men jag känner inte att de har något med min startvikt att göra eller vilka "tjockis" problem/fördomar som jag känner av.
Jag känner inte heller att de behöver se före/efterbilder på ett lättklädd Jess.

Men bloggen kommer jag ändå att fortsätta med i hopp om att få inspirera/hjälpa någon.
Jag sökte faktiskt själv efter bloggar att läsa när jag skulle göra min resa,
då det inte alltid är lätt att hitta information om denna typ av operation.

Och skulle någon av de som kommit på att de känner mig läsa bloggen.
Snälla, kan ni respektera min vilja och låta mig fortsätta vara privat, 
För om jag känner att jag inte kan skriva om vad jag känner och inte kunna vara ärlig.
Då finns det ju ingen anledning att ha en blogg heller?




Kommentarer:

1 Anonym:

Men vad tråkigt, kommer sakna dig där! Hur kommer det sig att människor som känner dig hittat dig där?

Svar: Jo, vi får väl se om jag startar upp den igen dör senare. Men nu behövde jag en paus därifrån.
Ingen aning faktiskt
Jessika Jess

2 Anonym:

Hoppas du mår bra!

Svar: Jo jag mår bra.
Det kändes bara som om jag kom av mig efter att folk jag känner hittade till min instagram och därmed min blogg.
Kommer strax att återuppta bloggandet i alla fall, men tack för omtanken!
Jessika Jess

Kommentera här: