Dietist remiss

Nu har jag fått min kallelse till mitt dietistbesök, vilket blir i mitten av April. 

Detta är ju bättre än jag kunnat hoppas på, då de sa på gruppinformationen att det är väntan till dietisten som i nuläget är längst.
Så detta känns faktiskt riktigt bra! 😊

Fram tills dess har jag nu en liten hemuppgift där jag ska skriva en typ av matdagbok.
Skriva ungefär vilka tider jag äter en vanlig arbetsdag och en ledig dag samt exempel på vilken typ av mat det är på respektive tider.

Det här kommer att gå bra känner jag. 😊

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag har mitt absolut första besök i mitten av april. Besöket hos vårdcentralen. Är sjukligt nervös.

Svar: Spännande, tror att det kommer att gå toppenbra. För mig släppte mycket av nervositeten när jag väl hade sagt att det var om vikten saken gällde. Men lycka till
Jess

Kommentera här: